ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

  • Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προιόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού ( πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).
  • Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ώς επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας, είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ”κλικ” στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα απο κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διέυθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

  • 1. Αντικαταβολή

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας την ώρα που την παραλαμβάνετε, με μία μικρή επιβάρυνση 2,9 € επιπλέον σε Ελλάδα και Κύπρο για την υπηρεσία της αντικαταβολής. Η υπηρεσία της αντικαταβολής, είναι μία επιπρόσθετη υπηρεσία και ανεξάρτητη με την τιμή των μεταφορικών.

    2. Κατάθεση σε Λογαριασμό

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

    EUROBANK BANK
    ΙΒΑΝ: GR4902603770000090200790219

    ALPHA BANK
    ΙΒΑΝ: GR3501408150815002320002774

    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΙΒΑΝ: GR3501104210000042144131218

    ΣΗΜ: Στο Έντυπο Κατάθεσης της Τράπεζας παρακαλούμε εισάγετε το Ονοματεπώνυμό σας ή τον αριθμό της παραγγελία σας (θα σταλεί με email αυτόματα στο email που δηλώσατε). Το αντίγραφο της κατάθεσης θα πρέπει να μας το αποστείλετε.
    Σε περιπτώσεις που η κατάθεση δε γίνει σε δύο ημέρες από την ημέρα που δίνεται η παραγγελία, τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα.
    Το κόστος της τραπεζικής προμήθειας επιβαρύνει τον Πελάτη.

    Είναι σημαντικό όταν δηλώσετε τραπεζική κατάθεση, για την σωστή και γρήγορη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας:
    1) Στα σχόλια μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεση να δηλώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
    2) Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της κατάθεσης να αποστείλετε το αποδεικτικό της συναλλαγής αυτής συνημμένο στο email info@elegantfashion.grαναφέροντας στο κείμενο του email τον αριθμό της παραγγελίας σας.

    3. Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών:

    Tων: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover ή με τη χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass

    Εξοφλήστε την παραγγελία σας με τη χρεωστική, προπληρωμένη ή πιστωτική σας κάρτα, ανεξαρτήτως από ποια τράπεζα έχει εκδοθεί, μέσα από το ασφαλές σύστημα πληρωμών της Alpha Bank!

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η Elegant Fashion σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο info@elegantfashion.gr ή καλέστε μας στο 23730 23755 (Δευ.-Τετ.: 09.00-14.00, ΣΑΒ: 09.00-14.30, ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 09.00-14.00 & 17.00-21.00)

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προιόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@elegantfashion.gr) ή μέσω τηλεφώνου ( 23730 23755) για την επίλυση του προβλήματος.

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

Για τις αποστολές σε Ελλάδα η Elegant Fashion συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ. Όσον αφορά σε αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω της UPS.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε τόσο στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ όσο και στο εξωτερικό η UPS θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση.

ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

1 Αλλαγή Προϊόντων.

Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μέσα σε διάστημα ( 7 ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Οποιαδήποτε αλλαγή προϊόντων γίνεται δεκτή αν ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
  • Το προϊόν δεν είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο.
  • Το προϊόν συνοδεύεται με τα απαραίτητα παραστατικά που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη αγοράς ).

Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο τηλέφωνο 2373024803 & 2373023755 .εφόσον τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

H πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση ανάγκης επιστροφής και δεύτερη φορά, το κόστος των αλλαγών ανέρχεται στα 7 €.

2 Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από το προϊόν της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός τριών ( 3 ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής του, στο τηλέφωνο 2373024803 & 2373023755 , ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του νέου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

3 Επιστροφή Χρημάτων.:

Παρακαλούμε όπως, να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν προχωρήσετε στην επιστροφή του δέματος.

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων για επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή αν ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
  • Το προϊόν δεν είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο.
  • Το προϊόν συνοδεύεται με τα απαραίτητα παραστατικά που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη αγοράς)

Επιστροφές χρημάτων με τις παραπάνω προϋποθέσεις και χρεώσεις πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με ( ΕΛΤΑ COURIER )

Μέσα στο δέμα που θα μας αποστείλετε πρέπει να εσωκλείεται μια κόλλα χαρτί όπου θα αναγράφεται. Ονοματεπώνυμο, Τηλέφωνο, Τράπεζα, Όνομα Δικαιούχου και ΙΒΑΝ Τραπεζικού Λογαριασμού.

To κόστος της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη με επιβάρυνση, στην περίπτωση δεύτερης επιστροφής ( 7€ για Ελλάδα & 15€ για Κύπρο.) Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική. Με την παραλαβή του δέματος, ελέγχουμε αν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών σας επιστρέφονται τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας.

Να σας ενημερώσουμε ότι οι επιστροφές χρημάτων μας γίνονται μέσω των τραπεζών( ALPHA BANK — ΕΘΝΙΚΗ — EUROBANK.) Σε περίπτωση που έχετε άλλη τράπεζα τα έξοδα συναλλαγής επιμερίζονται και από τις δύο πλευρές.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε ΆΛΛΗ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ εταιρεία, θα επιβαρυνθείτε με τις αντίστοιχες χρεώσεις που έχει η κάθε άλλη ταχυμεταφορική. Το δέμα ή το προϊόν μέχρι να φτάσει σε εμάς είναι σε δική σας ευθύνη για το αν χαθεί ή πάθει οποιαδήποτε ζημιά.

Σας υπενθυμίζουμε πώς:

Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί εως ( 10 εργάσιμες ημέρες) από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία το ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής.
Δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή προτίμησης της αρχικής σας επιλογής όσον αφορά την “πίστωση/αλλαγή” του επιστρεφόμενου είδους εφόσον παρέλθει διάστημα 7 ημερών. Πέραν του παραπάνω διαστήματος δεν μπορεί να αλλαχθεί η αρχική επιλογή “πίστωσης/αλλαγής” σε “επιστροφή χρημάτων”.

Η δοκιμή των υποδημάτων θα πρέπει να γίνεται σε μαλακό τάπητα ή μαλακή επιφάνεια, διαφορετικά η Εταιρεία δεν αποδέχεται υποδήματα τα οποία φέρουν εκδορές ή όψη φθοράς.

Για λόγους υγιεινής η Elegant Fashion δεν δέχεται επιστροφές σε καλσόν, εσώρουχα και σκουλαρίκια.

Τα μαγιό, διευκρινίζεται ότι για λόγους υγιεινής, θα πρέπει να δοκιμάζονται με το αυτοκόλλητο που φέρουν και να επιστρέφονται με αυτό. Μαγιό τα οποία επιστρέφονται χωρίς την αυτοκόλλητη ταινία δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:

ELEGANT FASHION
Τζαβουρα 10, Τ.Κ. 63200
Νεα Μουδανια, Χαλκιδικη
ΤΗΛ.: +3023730 23755 / +3023730 24803

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η Elegant Fashion δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας, η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν, σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Elegant Fashion το παραλαμβάνει εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω των ΕΛΤΑ ή εντός 5-8 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού μέσω της UPS. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Η Elegant Fashion θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;

Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά απο το τμήμα επιστροφών μας.

0

Καλάθι

0

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.